سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سرزمین من
صفحه نخست        عناوین مطالب          نقشه سایت              ATOM            طراح قالب
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
تصاویر/زیباترین مکان‌های که شاید تاکنون ندیده‌اید

مکان‌های زیبایی را که شاید تاکنون ندیده‌اید را می‌توانید در اینجا مشاهده کنید.

فارس-زمین دارای شگفت‌انگیزترین مکان‌هاست که با دیدن آنها شیفته زیبایی‌هایش می‌شویم.

برخی از مکان‌ها آن قدر شگفت‌انگیز، زیبا و رویایی هستند که از دیدن آنها واقعا لذت می‌بریم.


استخر طبیعی در روستای ساموآ

 


کوه رمویمای – ونزوئلا

 


آمالفی – ایتالیا

 


پترا – اردن

 


ساحل ویتهاون–استرالیا

 


کوه آتشفشان آئوگوشیما–ژاپن

 



راه بهشت–ایسلند

 



غار سون دونگ–ویتنام

 


پرتگاه یا سخره موهر–ایرلند

 


پل گایولو–ایتالیا

 


چاه‌های‌سواحل‌کالیفرنیا،آمریکا

 


آبشار آتاباسکا–کانادا

 


جاده اقیانوس اطلس–نروژ

 


پارک ساحلی هیتاچی–ژاپن

 


مزارع گل لاله–هلند

 

پارکی‌ در اسکای‌–‌‌اسکاتلند

 

پل معلق‌–‌کانادا

 

چاه یعقوب در تگزاس‌–آمریکا

 


آبشار ویکتوریا–زیمبابوه

 


منطقه باستانی آناتولی–ترکیه

 


کویر نمک–بولیوی

 

گذرگاهی عظیم در ایرلند شمالی

 

ساحل شیشه‌ای در کالیفرنیا–آمریکا

 


هاوایی–آمریکا

 


خلیج هالونگ–ویتنام

 

آبشار پارک یوسمیتی در کالیفرنیا–آمریکا

 

غار جیوکوسندو–ژاپن

 

جنگل جادویی شانگهای–چین

 

ساحل جزیره موشا–باهاما

 

ساحل سرخ–چین

 

آبشار روبی در چاتانوگا–تنسی

 

فوران کوه آتشفشان–ترکیه

 

پارک ملی در یوتا– آمریکا




موضوع مطلب :

          
سه شنبه 92 دی 24 :: 10:17 صبح

پیوندها
لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 3
  • بازدید دیروز: 5
  • کل بازدیدها: 188929
امکانات جانبی