سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سرزمین من
صفحه نخست        عناوین مطالب          نقشه سایت              ATOM            طراح قالب
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
ماندگارترین عکس بازی دیروز برای پرسپولیسی ها+عکس

جالب‌تر آنجاست که یک طرف ثبت این نتیجه تاریخی پرویز خان مظلومی قرار گرفته، که ظاهرا همین امروز هم رو به تماشاگران پرسپولیس عدد 4 محبوب استقلالی‌ها را نشان داده بود.

بدون شک این تصویر یکی از به‌یادماندنی‌ترین تصاویر ورزشی برای پرسپولیسی‌ها و البته پرویز مظلومی خواهد بود.


به گزارش سوک ، این عکس درست در لحظه‌ای گرفته شده که نتیجه 6 بر صفر به سود پرسپولیس است، 6 دقیقه وقت اضافه توسط داور گرفته شده و ششمین دقیقه وقت های اضافه توسط تلویزیون به نمایش در آمده است.



هر چقدر که استقلالی‌ها اصرار دارند از آن 6 تای تاریخی معروف 52 هیچ عکس و فیلمی وجود ندارد اما در عوض از این بازی کلی سند و مدرک هست.


جالب‌تر آنجاست که یک طرف ثبت این نتیجه تاریخی پرویز خان مظلومی قرار گرفته، که ظاهرا در همین بازی هم رو به تماشاگران پرسپولیس عدد 4 محبوب استقلالی‌ها را نشان داده بود./




موضوع مطلب :

          
یکشنبه 92 آذر 24 :: 7:34 صبح

پیوندها
لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 15
  • بازدید دیروز: 6
  • کل بازدیدها: 190416
امکانات جانبی