سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سرزمین من
صفحه نخست        عناوین مطالب          نقشه سایت              ATOM            طراح قالب
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
ali karimi
ok

سایت گل- انگار این عادت قدیمی که امتیاز بازی‌های ساده را واگذار کنیم و بعد با کلی اما و اگر دنبال صعود بگردیم حتی با مربیان سرشناس خارجی هم دست از سر ما برنمی‌دارد. در روزی که همه چیز برای بردن قطر مهیا بود... نه، رها کنیم این جملات کلیشه‌ای را!! برای بردن قطر هیچ چیز مهیا نبود جز 100هزار تماشاگر دلسوخته ایرانی، همین!

1-در تمام دقایقی که تیم ملی ما از تمام نقاط زمین، فرت و فرت توپ‌های بی‌حاصل روی دروازه رقیب می‌ریخت، خونسردی عجیب و غریب سرمربی تیم‌ملی بیشتر از هر نکته دیگری اعصاب بیننده را آزار می‌داد. یک خونسردی غیر قابل توجیه که انگار به بازیکنان داخل میدان هم سرایت کرده بود. توجه کنید که بازیکنان ملی‌پوش ما فقط در 5 دقیقه آخر بود که برای رسیدن به دروازه میهمان به آب و آتش زدند. صحنه‌ای که 5 بازیکن ایران در زمین خودی و درست در دقیقه 81 بازی 7-8 پاس کوتاه رد و بدل کردند از شگفتی‌های این بازی کسل‌کننده بود. واقعا هیچ‌یک از حاضران این میدان از ارزش دو امتیاز از دست رفته آگاه نبود؟!

2-بهترین بازیکن تیم ملی ایران همچنان سیدمهدی رحمتی است. همان کسی که 4 سال پیش و در مقدماتی جام‌جهانی قبلی بهترین بازیکن تیم دایی بود! نکته اسف‌باری است که ما امروز باید دلخوش باشیم به کلین‌شیت‌های سیدمهدی، و راضی باشیم از این‌که لااقل 180 دقیقه در تاشکند و تهران گل نخورده‌ایم. می‌شود امید بست به این‌که همین بردهای شانسی و تساوی‌های 0-0 ما را به جام جهانی ببرند، منتها به شرط این‌که سرنوشت تیم 4 سال قبل را فراموش کنیم.... 4 سال قبل هم مهدی رحمتی ستاره تیم ما بود. یعنی ما در این 4 سال پیش نرفته‌ایم، فقط فرو رفته‌ایم.

3-غروب سه‌شنبه‌ای که می‌توانست با تماشای جدال چک و یونان به یک عصر هیجان‌انگیز دیگر تبدیل شود با تماشای مسابقه‌ای که دقیقا 95 دقیقه وقت تلف شده داشت به خاک سپرده شد. فوتبال کسل‌کننده‌ای که تیم‌ملی ایران امروز نمایش داد در مقایسه با بازی‌های یورو2012 به توپ‌بازی بچه‌ها بیشتر شباهت داشت. حالا خیلی بیشتر و بهتر می‌توان افسوس خورد از این‌که حاضران این میدان برای جابه‌جایی میان باشگاه‌ها ارقام 10رقمی ردوبدل می‌کنند. حالا بهتر می‌توان لعنت فرستاد به فوتبالی که سوژه مهم نقل‌وانتقالاتش کریم انصاری‌فرد است اما همچنان کریمی سی‌وچندساله بهترین بازیکن تیم‌ملی‌اش لقب می‌گیرد. حالا بیشتر و بهتر می‌توان افسوس خورد. اصلا «افسوس» نام کوچک تمام ایرانی‌هاست.




موضوع مطلب :

          
چهارشنبه 91 خرداد 24 :: 8:56 صبح

پیوندها
لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 2
  • بازدید دیروز: 7
  • کل بازدیدها: 190365
امکانات جانبی